dijous, 24 de gener del 2013

12. Velocitat d'obturació.



En aquests gif he ajuntat fotografies amb velocitats lentes i ràpides. Les que queden totalment nítides són d'un valor aproximat a 1/250, i les que el subjecte es veu mogut un valor de 1/80.


 Aquestes fotografies són un seguit d'experiments que vaig fer amb l'encenador i una velocitat molt baixa (3 segons); encenent, apagant i movent-lo vaig aconseguir aquestes imatges molt curioses.

 
 Aquest seguit de luminogrames els he fet amb una velocitat molt molt baixa (10 segons), per tal de captar cada moviment que feia amb la llum. L'última foto vaig utilitzar les capes de photoshop per sobraposar les imatges una damunt de l'altre.

 Aquestes fotografies les vaig fer amb el trípode movent l'objectiu amb una velocitat molt lenta (en la segona també vaig moure la càmera horitzontalment), per tal de captar la llum càlida dels edificis en aquest preciós crepuscle.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada